Teknoloji

Samsung’un Türkiye’de de KOBİ’lere yönelik online mağaza hizmeti 30 ülkeye yayıldı

Samsung’un Türkiye’nin de ortasında yer aldığı KOBİ’lere yönelik avantajlı B2B online mağaza hizmeti, Almanya’da açtığı yeni online mağaza ile 30 ülkeye ulaştı.

Teknoloji devi Samsung’un Almanya’da açtığı yeni B2B (business-to-business) mağazası ile dünya çapında 30 ülkede online “B2B” (business-to-business) mağazaları hizmet vermeye başladı. Samsung’un online B2B mağazaları, Samsung adresinde KOBİ’lere özel ürün, hizmet ve indirimler sunarken, işletmeler de avantajlı fiyat ve kampanyalardan yararlanabiliyor.

Samsung’un Ekim 2021’de Türkiye’de ilk kez KOBİ’ler için başlattığı online B2B mağazaları, işletmelere taksitli ödeme ve faturalı ödeme gibi farklı ödeme seçenekleri de sunuyor. Müşteriler ayrıca özel kurumsal kampanyalar, toplu alışveriş indirimleri ve teknik destekten de yararlanabiliyor. KOBİ’ler, Samsung’un KOBİ’lere özel B2B mağazası; TV, klima, buzdolabı, tablet ve cep telefonu gibi geniş bir ürün yelpazesinden alışveriş yapabilirsiniz.

Samsung’un B2B mağazaları ilk olarak Türkiye, Avustralya, Fransa, İngiltere ve ABD’de açıldı.

Samsung Electronics B2B çevrimiçi mağazalarını ilk olarak Ekim 2021’de Avustralya, Fransa, Türkiye, İngiltere ve ABD’de açtı. Samsung, KOBİ’lere yönelik çevrimiçi mağazalarını yalnızca bir buçuk yılda Avrupa, Güneydoğu Asya ve Orta Doğu’daki 30 farklı ülkeyi kapsayacak şekilde genişletti. yıl.

Samsung Electronics Başkan Yardımcısı ve D2C Merkezi Lideri Daniel Kang, “KOBİ’ler için sunduğumuz erişilebilirlik, kolay satın alma süreçleri ve ödeme seçenekleri, B2B çevrimiçi mağazalarımızın yaygınlaşmasında etkili oldu. Çevrimiçi B2B pazarı, önemli bir büyüme potansiyeli vaat ediyor. Samsung olarak, KOBİ müşterilerimize çeşitli avantajlar ve destek sunmak için hizmetlerimizi genişletmeye devam edeceğiz.” söz konusu.

B2B mağazaların yeni üye sayısı bir yılda yüzde 100 arttı

Geçen yıla göre dünya genelinde online B2B mağazalara kaydolan yeni üye sayısı yüzde 100 artarken, bu yılın Şubat ayından bu yana bu mağazalardaki satışlar ikiye katlandı. Samsung Electronics bu başarı ile önümüzdeki dönemde online B2B perakende faaliyetlerinin kapsamını genişletmeyi ve KOBİ’lere daha fazla avantaj ve hizmet sunmayı hedefliyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu